:: Selamat Datang ke Blog Rasmi Ikatan Mahasiswa Pendidikan Islam (IMPI) Institut Pendidikan Guru Kampus Perlis ::

16 May 2011

Sukan Kejohanan Piala IMPI 2011

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izin-Nya, akhirnya Sukan Kejohanan Piala IMPI anjuran Lajnah Rehlah dan Rekreasi IMPI telah berjaya dilaksanakan dengan jayanya. Kejohanan ini telah diadakan pada hari Sabtu,14/05/2011 dan telah disertai oleh semua ahli Ikatan Mahasiswa Pendidikan Islam (IMPI). Tema bagi kejohanan kali ini ialah “ Iltizam Membangunkan Murabbi Yang Cergas”.

Program ini diadakan bertujuan untuk meningkatkan pengetahuan setiap ahli IMPI tentang sukan futsal dan bola jaring. Selain itu, diharapkan juga melalui kejohanan ini ia dapat membentuk jasmani yang cergas, minda yang cerdas dan apa yang lebih utama ialah diharapkan melalui program ini ia dapat mengeratkan lagi hubungan antara ahli-ahli IMPI.InsyaAllah.

Di bawah disertakan beberapa gambar yang menarik sepanjang aktiviti ini berlangsung :




Tahniah buat juara Futsal bagi kejohanan IMPI kali ini..





Group senior yang mantop..!!




Antara kumpulan yang menyertai pertandingan futsal..

Semangat Wonderpet..!!!


Antara aksi yang menarik..!!


Tolong2..!!!

Terbaik..!!!



Menunggu giliran..

Mantopnya ukhuwah.. sempat lagi pegang tangan..=)


BBQ..~


Alih jangan x alih...

Persiapan BBQ..
 
Semoga aktiviti ini akan dapat diteruskan dan diperbaiki lagi pada masa hadapan. Kami dari pihak IMPI ingin mengucapkan ribuan ucapan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat sama ada secara langsung ataupun tidak dalam menjayakan kejohanan IMPI pada tahun ini. Kami juga ingin memohon maaf sekiranya terdapat sebarang kecacatan sepanjang kejohanan ini berlangsung.

Ucapan tahniah juga buat kumpulan-kumpulan yang telah berjaya memenangi kejohanan pada kali ini. Bagi yang tidak berjaya, tingkatkan usaha anda pada kejohanan yang akan datang. Kalah dan menang itu adat dalam permainan. InsyaAllah sama-samalah kita mengutip ibrah dalam setiap perkara yang berlaku dalam hidup kita. Akhir kata, “Majulah sukan untuk IMPI”. Moga bertemu lagi dalam program yang akan datang. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment